Про онлайн-курс від автора:

Українськім фахівцям необхідно швидко скорочувати дистанцію між локальним контекстом і глобальним світом: зберігаючи свою ідентичність — бути здатними до діалогу з ключовими операторами бізнесу, освіти і культури.
Для того, щоб наш український креативний фахівець, ставав конкурентоспроможним як на внутрішньому професійному ринку, так і за межами України, необхідно швидко і якісно навчити його:

а) базових знань візуальної комунікації та зокрема, графічному дизайну, як ефективному інструменту у вирішенні широкого кола власних робочих задач;
б) сформувати структуру нових, передових знань: як створювати ефективну візуальну комунікацію у цифровому світі.

Метою курсу є формування поняття, що дизайн не є декоративним оформленням і додатком до товару (послуги), а потужний засіб комунікації, який створює та доносить потрібну інформацію і цінності проектів до їх аудиторій. Композиція, як робочий інструмент візуальної комунікації, забезпечує точність візуального повідомлення, з її допомогою, можна швидко та правильно здійснювати композиційні рішення будь-якого завдання та рівня складності.
Для кого?
1
Дизайнерів-початківців, що бажають отримати системні знання з композиції та які тільки готуються навчатися у SVС на офф-лайн-формати.
2
Широкого кола креативних спеціалістів, не дизайнерів, яким доводиться самим робити презентації, постери, інфографіку, різні графіки й інші види дизайну.
3
Тих, хто любить навчатися самостійно та надає перевагу онлайн-форматам.
Отримання базових знань з візуальної комунікації, основам графічного дизайну, композиції. Підвищення якості роботи з візуальною комунікацією засобами дизайну. Поліпшення якості інформаційного контенту, швидкості його зчитування, наочності, впорядкованості...

Поліпшення в учасників курсу візуальної комунікації за рахунок використання основних інструментів дизайну та візуальної комунікації;

Покращити в учасників курсу навички створення ефективної інформаційної продукції за рахунок розуміння основних принципів інфодізайна, способів зменшення складності візуалізації.

ЦІлі онлайн-курсу:
Результати онлайн-курсу:
Розуміння фундаментальних основ однієї з основних і складніших дизайн-дисциплін — композиції;

Напрацювання власних прийомів і методів роботи з композицією, графічним дизайном, візуальними комунікаціями в цілому;

Розуміння, що весь сьогоднішній цифровий світ навколо нас вже є дизайном і візуальною комунікацією, а всі люди в ньому — комунікатори, які зацікавлені в точному донесенні інформації до інших;

Сертификат за умови відповіді на контрольні запитання.

9 відео-занять, кожне по 5 хвилин.
Склад навчальної програми:
поширюйте його із друзями;

відповідайте на контрольні запитання, щоб отримати сертифікат SVC;

enjoy.



Курс безкоштовний, тож:
Лекція 1
Тези:

  1. Що таке візуальна комунікація? Чому дизайн — це не оформлення і не декоративна творчість?;
  2. Як досягати успіху при передачі інформації? Питання, які слід поставити перед початком роботи;
  3. Основи психофізичного сприйняття людини. Як людина сприймає і розуміє інформацію?;
  4. В чому різниця: дивимося, бачимо, сприймаємо, розуміємо, інтерпретуємо?;
  5. Вплив на комунікацію часу, досвіду людини, культури.
    Лекція 1
    Лекція 2
    Тези:

    1. Порядок і хаос: дуальність світу візуальних комунікацій. Візуальні повідомлення для різних завдань та цілей: що вибрати і як створити?;
    2. Основи візуальної грамоти. Що таке візуальна мова і з чого вона складається?.
      Лекція 2
      Лекція 3
      Тези:

      1. Композиція — основний інструмент і метод гармонізації у дизайні та візуальних комунікаціях;
      2. Основні типи композиції: площинна (фронтальна), об'ємна, просторова.
        Лекція 3
        Лекція 4
        Тези:

        1. Поняття Композиції як процесу побудови дизайну без візуального сміття;
        2. Основні Закони та Базові принципи, які забезпечать хорошу комунікацію;
        3. Види угруповань між об'єктами, щоб досягти узгодженості та гармонії композиції.
          Лекція 4
          Лекція 5
          Тези:

          1. Що таке пропедевтика: її роль і значення в структурі композиції.
          2. Як людина бачить і читає композицію?;
          3. Учасники композиції. Поняття об'єкта або зорової моделі;
          4. Що таке візуальна вага і зоровий потік?;
          5. У чому різниця між геометричним і оптичним центрами?;
          6. Розберемо характеристики найпростіших першоелементів графічної мови: точки, лінії, плями.
            Лекція 5
            Лекції 6-7
            Тези:

            1. Як людина бачить і читає композицію?;
            2. Чому зорову модель, розташовану в різних місцях поверхні зображення, людина сприймає по-різному? Як ми входимо в площину?;
            3. Що таке домінанта? Як зробити так, щоб лідер був лідером, і чому добре, коли є головне? Чому головний об'єкт повинен бути не точно в центрі, а іноді взагалі поза центром?.
            1. Що таке форма об'єкта? Її основні характеристики;
            2. Як організовується візуальне повідомлення, якщо в ньому не один зоровий центр, а безліч (наприклад, патерни)?.
              Лекції 6-7
              Лекція 8
              Тези:

              1. Візуальні властивості форми — фактура, текстура, тональність, колір.
              2. Яким чином формується графічна мова середовища?
              3. Два прийоми організації форм: стилізація та трансформація.
              4. Як за допомогою графічних прийомів і засобів переміщувати увагу глядача, викликаючи відчуття рівноваги?.
                Лекція 8
                Лекція 9
                Тези:
                1. Пропорції;
                2. Симетрія;
                3. Асиметрія;
                4. Ритм;
                5. Баланс / Дисбаланс мас.
                  Лекція 9
                  Лекція 10
                  Тези:
                  1. Що таке візуальні ілюзії, які найчастіше зустрічаються і чому вони виникають?;
                  2. Зорова маса, візуальна вага об'єкта. Чому важливо візуально «зважувати» об'єкти між собою?;
                  3. Що таке ритм і чому добре ритмізовані об'єкти більше подобаються глядачеві?.
                    Лекція 10
                    Ментор
                    Засновник і викладач School of Visual Communication, арт-директор дизайн-студії МЕТА2.
                    Наталія Синєпупова
                    Член експертної ради з дизайну Українського культурного фонду (2018), член журі міжнародних фестивалів, графік-дизайнер з двома вищими дизайн-освітами (НАОМА, Британська Вища Школа Дизайну).

                    Організатор та співорганізатор проектів:
                    Visual Communication Gathering, семінарських програм Ukrainian Design: The Very Best Of, Фестивалю «Дні Малевича», Міжнародних воркшопів Ренн - Київ - Ренн, Міжнародної шрифтової конференції TYPE KYIV-2017.

                    Переможець конкурсу Британської Вищої Школи Дизайну «Айдентика гри», Ukrainian Design: The Very Best Of (газета SEEE).
                    Проект реалізований за підтримки