Перезвонить вам сегодня точно в
На номер:
Мы позвоним вам, чтобы рассказать детали курса и ответить на возникшие вопросы.
нові медіа у сучасному мистецтві

Старт: 29 лютого
Тривалість: 2 дні

курс современного искусства киев

курс по новым медиа киев

PR виставкових та медіа-арт проєктів:

З кожним роком технології розвиваються все швидше, що призводить до появи нових медіумів у мистецтві та переосмислення старих.

Цей інтенсив – знайомство з останніми новинами розвитку new media, законами функціонування арт-ринку цифрового мистецтва, а також – нагода навчитися формувати бренд митця і продавати медіа-арт.

Заняття складаються з двох частин:

лекція допоможе познайомитися з успішними медіа-арт проєктами, інституціями/платформами, що працюють з новими медіа та зрозуміти, як до них потрапити, а також – дізнатися, хто фінансує проєкти та як монетизувати інвестиції у цифрове мистецтво;

воркшоп допоможе відпрацювати на практиці інструменти створення промо-кампанії.

Заняття ведуть Катерина Рай – кураторка M17SculptureProject, Radius та дослідницького проєкту "VR арт-фестиваль Frontier" і Тамара Лазаренко – співзасновниця платформи "Creative Management Camp", тож не впустіть шанс зав'язати корисні знайомства.
Для кого?
1
Митців, що хочуть скласти уявлення про арт-ринок цифрового мистецтва, знайти нові ідеї для реалізації Digital-проектів та навчитися успішно комунікувати та просувати власний арт.
2
Кураторів та спеціалістів, що займаються комунікацією у сфері мистецтва, які хочуть дізнатися, що зараз актуально на арт-ринку, з якими інституціями можна працювати і як саме.
3
PR-спеціалістів та маркетологів, котрі перебувають у постійному пошуку інноваційних рекламних та комунікаційних рішень для промо власних продуктів.
Програма
1 день
  • світові кейси New Media Art, успішні проекти;
  • аналіз арт-ринку;
  • як працює PR? Основні інструменти просування;
  • як з художника створюється бренд?
2 день
    • відомі інституції/платформи, що працюють з новими медіа та як до них потрапити?;
    • хто фінансує проєкти, як монетизувати інвестиції у цифрове мистецтво, чи є вони об'єктом колекціонування?;
    • нестандартні інструменти просування медіа-арту;
    Практична робота в групах, вигадування формату під конкретні медіа.
    Результати
    1
    Розуміння, що зараз актуально на ринку мистецтва та механізм його функціонування.
    2
    Вміння ставитись до мистецького продукту системно: як на етапі формування проєкту так і на етапі його просування й підготовці промо-кампанії.
    3
    Уміння подивитись на продукт очима аудиторії та медіа майданчиків.
    4
    Нові ідеї створення Digital-проекту.
    Ментори
    Тамара Лазаренко
    Організаторка освітніх та нетворкінг подій у сфері культури, PR-менеджерка.
    Співзасновниця платформи Creative Management Camp.
    Катерина Рай
    Мистецтвознавиця, кураторка, дослідниця сучасного візуального мистецтва.
    Кураторка M17SculptureProject, Radius та дослідницького проєкту VR арт фестиваль Frontier.
    Розклад
    29 лютого: 15:00-18:00
    1 березня: 15:00-18:00
    Вартість
    Не впустіть шанс пройти курс зі знижкою



    Першим 5-ти учасникам




    700 ₴

    Ціна без знижки
    800 ₴
    Забронювати місце
    Кількість місць у групі обмежена, щоб ми могли приділити увагу кожному студенту,
    встигніть забронювати своє.
    Місце занять