Ми виконуємо санітарні рекомендації МОЗ, щоб заняття проходили безпечно
Ок

Швидка прокачка скілів у веденні роботи на фрілансі.
Розробка стратегії власного бренду.
Підвищення середнього чека за проєкти

Тривалість: 1 місяць
Старт: 29 липня 2021
OFFLINE

Організація роботи на фрілансі
Організація роботи з клієнтом
Пошук замовлень
Юридична та фінансова грамотність
Креативне портфоліо та CV
Робота з власним брендом
Просування та реклама
Фізична та моральна стабільність

ЯКІ КОМПЕТЕНЦІЇ РОЗВИНЕТЕ?

Успішний фріланс
від А до Я

34 години

теорії та практики
українською та російською мовами
3 рази

на тиждень у локації SVC
в центрі Києва
Пн, Чт, Сб

будні: 19:00-21:00 (22:00);
вихідні: 10:00-17:00 (у проміжку)
Знадобиться

ноутбук та підключення
до Інтернету

Про програму

Робота на фрілансі здається райською: ти сам собі шеф, заробляєш як за всю команду та відпочиваєш, коли хочеш.

Це все міф. Фрілансер має бути гарним фахівцем своєї справи, а ще – проджект менеджером, комунікатором, продажником, юристом та бухгалтером.

Як усе ж таки роботи те, що хочеш та не вигоріти за рік?
Ця навчальна програма – 1 місяць швидкої підготовки до роботи на фрілансі та оптимізація робочих процесів.

Заняття допоможуть ефективно організувати робочий процес: правильно розподілити час на робочі задачі та відпочинок. Почати працювати з планерами та трекерами часу і задач.

Навчать будувати власний бренд та просувати його. Готувати портфоліо. Шукати якісних замовників та цікаві довгострокові проєкти. Правильно розраховувати вартість своєї праці. Оптимально і легально організовувати роботу з клієнтом за брифом та контрактом. Презентувати та аргументувати рішення і допродавати послуги.

Модулі з бухгалтерії, фінансів та юридичної грамотності допоможуть захистити себе від несправедливості й нестабільності та спрямувати час на креатив.

Для кого?

1
Фрілансерів-початківців
Графічних, веб, моушн, інтер'єрних дизайнерів, ілюстраторів та інших креативних фахівців, які хочуть почати працювати на фрілансі і зрозуміти алгоритм організації роботи. Запобігти базових помилок, продумати спектр послуг, створити власний бренд.
2
Фрілансерів-практиків
Графічних, веб, моушн, інтер'єрних дизайнерів, ілюстраторів та інших креативних фахівців, що працюють на фрілансі та хочуть вийти на новий рівень. Оптимізувати роботу з клієнтами, захистити себе на юридичному рівні, забезпечити фінансову стабільність та законектетись з іншими.
3
Дизайнерів агенцій та студій
Які бажають створити власний бренд та стратегію його просування
4
Фахівців креативних індустрій
Які бажають почати працювати на себе

Програма

Протягом 1 місяця ви працюєте над кількома практичними кейсами
Теорія
та практика →
Більшість занять починаються з теорії, яку ви одразу перевіряєте на практиці. Після чого отримуєте коментар від ментора
Домашні
завдання →
Більшість дисциплін закінчуються фінальними проєктами, які ви виконуєте протягом усієї тривалості навчання. На їх виконання рекомендуємо передбачати не менше 6 годин на тиждень
Консультація
та перегляд →
Наприкінці навчання ви показуєте напрацювання менторам, щоб отримати об'єктивний професійний фідбек одразу від кількох спеціалістів
1 МОДУЛЬ

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ТА РОЗРОБКА ДИЗАЙН-ПРОДУКТІВ

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
РОЗРОБКА ДИЗАЙН-ПРОДУКТІВ
Фокус на успіх: ідентифікація фрілансера
  • Фрілансер і дух підприємництва
  • Як його «розпалити» і підтримати без вигорання?
  • Чого не варто очікувати від фрілансу?
  • Чи підходить вам фріланс?
  • Чи буде успішною ваша практика на фрілансі?
  • Основні робочі функції фрілансера
  • Що робити самому, а для чого шукати інших фахівців?
  • Де їх знайти і як залучити на умовах партнерства або аутсорсу?

Бонус
  • Чек-лист із документів для реєстрації ФОП
  • Посилання на ресурси, де можна зареєструватися не виходячи з дому
Власна ефективність: бриф, контракт, метрики
1. Бриф – найважливіший документ для фрілансера
  • Оцінка серйозності намірів замовника. Завдань, які потрібно вирішити. Часу на їх виконання. Ресурсів
  • Фіксація необхідних даних для підписання контракту
  • Розрахунок вартості роботи

2. Контракт – другий важливий документ
  • Як гарантувати собі юридичну захищеність?
  • Опис умов взаємодії з замовником
  • Гарантія оплати праці повною мірою
  • Кроки та строки виконання проєкту
  • Що робити, якщо щось вийде з-під контролю?

3. Комунікація з замовником
  • Як мотивувати замовника заповнити бриф якісно?
  • Як працювати, якщо замовник не хоче працювати організовано і легально?

4. Метрики та статистики
  • Відстеження робочого часу і його корекція
Алгоритм розробки дизайн-продуктів
  • Професійні технології та методи дизайну і дизайн-мислення
  • Алгоритм розробки одиничних та комплексних дизайн-продуктів: від знайомства з проблемою до реалізації
  • Які продукти необхідно отримати на кожному з етапів роботи?
  • Розподілення часу між етапами для отримання якісного результату
  • Як вкладатися в дедлайн?

Бонус
Інфографіка моделі «Два алмази»
Тайм-менеджмент
Як присвячувати роботі тільки необхідний час?
  • Як не працювати у збиток?
  • Як розподіляти час на роботу та відпочинок?
  • Внутрішні конфлікти, що заважають ефективності
  • Аналіз власних цінностей

Органайзери
  • Trello
  • Google Calendar
  • Toggl Track

Бонус
  • Алгоритм налаштування робочої панелі в Trello
  • Модель логічних рівнів Ділтса
2 МОДУЛЬ

ГАРНИЙ/ПОГАНИЙ ЗАМОВНИК

ГАРНИЙ/ПОГАНИЙ ЗАМОВНИК
Типи замовників: з ким працювати, а з ким ні?
  • Чому не кожен замовник – ваш клієнт?
  • Портрети токсичних замовників
  • Як перетворити клієнта на партнера, який повертається до вас та рекомендує іншим?
  • Зони повноважень та відповідальностей замовника і фрілансера
  • Юридичні питання: як не порушувати інтелектуальні права інших сторін?
Канали пошуку замовників
  • Як зрозуміти та визначитися, звідки до вас приходитимуть замовлення?
  • Карта клієнтських каналів
Налагодження ефективних потоків замовлення
  • Біржі фрілансу
  • Робота зі стоками
  • Соцмережі
  • Дизайн-ком'юніті

  • Які з канали дають найякісніших клієнтів?
  • Правильне оформлення та закривання угод, для отримання вчасної оплати без ризику
  • Перевірка надійності замовника
Етапи взаємодії: від знайомства до закриття угоди
  • Дорожня карта взаємодії з клієнтом
  • Комунікація: робочі та особисті канали
  • Як писати мітинг-репорти?
  • Як перетворити правки клієнта на джерело додаткового доходу?
  • По-новому дивимося на Trello, Google Calendar, месенджери і робочу пошту
Як встановити ціну на свою роботу?
  • На що орієнтуватися у підрахунках?
  • Як планувати бюджет усього проєкту і вартість своєї роботи?
  • Чому за однакову роботу різним дизайнерам платять по-різному?
  • Плюси та мінуси роботи з відрядною та погодинною оплатою
  • Основи фінансової грамотності
  • Чек-таблиця для слідкування за кожною копійкою
  • Допродажі власних послуг
3 МОДУЛЬ

ФОРМУВАННЯ ВЛАСНОГО БРЕНДУ

ФОРМУВАННЯ ВЛАСНОГО БРЕНДУ
Бренд – інструмент успіху. Стратегія та етапи його побудови
  • Чому до одних дизайнерів стоїть черга, а інші не можуть знайти замовлення?
  • Що сприяє підвищенню попиту на дизайнерські послуги?
  • Як на успіх впливає сила персонального бренду?
  • У чому полягає ваша унікальність?
  • Як не боятися конкуренції та навчитися співпрацювати з іншими дизайнерами?
  • Розробка стратегії персонального бренду, що асоціюється з вашими якостями

Бонус
Чек-лист розробки персонального бренду
Як писати про свою роботу привабливо і серйозно?
  • Що і як публікувати у соцмережах, щоб залишатися собою та привертати клієнтів?
  • Як стати лідером думок за короткий період?
  • Просування власного бренду
Бонус
  • Чек-лист просування персонального бренду
Нюанси просування бренду онлайн та офлайн
  • Формати активностей, що найкраще підходять для фрілансерів
  • Використання соцмереж у побудові бренду. Способи його просування
  • Тренди соціальних мереж
  • Оформлення соцмереж
  • Планувальники публікацій
  • Робота з конкурентним полем
  • Дослідження цільових аудиторій
  • Поліпшення пропонованих послуг
  • Створення комунікаційного плану
  • Робота з «Воронками продажів»
  • Що дає хороший якісний нетворкінг?
  • Як стати незамінним фахівцем в професійному цеху?

Бонуси
  • Запрошення на партнерські заходи School of Visual Communication та британської маркетингової агенції Growth Shop, щоб легко увійти до ком'юніті
  • Таблиця створення комунікаційного плану
4 МОДУЛЬ

УСПІШНА ПРОМОЦІЯ ТА ПРОДАЖІ

УСПІШНА ПРОМОЦІЯ ТА ПРОДАЖІ
Презентація проєкту замовнику
  • Що повинно бути у фінальній презентації?
  • Як вона має виглядати?
  • Чи завжди потрібна особиста презентація?
  • Чому велика частина презентацій, висланих по e-mail не приймається замовником?
  • Як презентувати фінальний проєкт, якщо осіб, які приймають рішення багато та їхні думки різні?
  • Що насправді купує замовник?
  • Тренуємося продавати дизайн-послуги
Алгоритм створення портфоліо, яке продає
  • Платформи розміщення креативного портфоліо
  • Алгоритм створення якісного портфоліо
  • Практика оформлення дизайн-кейсів під керівництвом експерта-призера Behance
  • Зворотний зв'язок зі зробленої роботи
Сайт/лендінг: як зробити швидко і самому?
  • Проєктування посадкової сторінки (лендінгу)
  • Оновлення візуальних підходів у часи швидкого застарівання вебресурсів
Як правильно поставити рекламу та таргетинг?
  • Рекламні онлайн-платформи
  • Базові налаштування рекламної кампанії
  • Рекламні бюджети
  • Статистичні дані: збір, аналіз, висновки, наступні кроки, щоб ваш бізнес розвивався

Результати

Hard Skills

• Умієте розробляти дизайн-проєкти будь-якої складності за зрозумілим алгоритмом

• Умієте правильно та законно організовувати робочий процес за брифом та контрактом

• Можете планувати бюджет проєкту та розраховувати вартість своєї роботи

• Умієте проєктувати власну посадкову сторінку

• Умієте працювати з планувальниками публікацій

• Умієте оформлювати соцмережі, працювати з конкурентним полем, досліджувати цільові аудиторії

• Працюєте з метриками, що дозволяють коригувати робочий процес

• Працюєте з органайзерами: Trello, Google Calendar, Toggl Track
• Знаєте, як відкрити ФОП та працювати легально

• Знаєте основи та ліміти авторського права

• Умієте планувати та розподіляти час

• Знаєте, як допродавати свої послуги

• Знаєте, де шукати клієнтів. Яким способом та через які канали їх залучати. Розумієте, з ким працювати, а з ким ні

• Знаєте алгоритм створення якісного портфоліо на Behance

Soft Skills

Критичне мислення

• Розумієте власну ідентичність як фрілансера: цілі, завдання, покликання, цінності

Готовність до роботи

• Маєте розроблену стратегію персонального бренду та його просування

• Можете брати участь у партнерських заходах SVC і Growth Shop, щоб розширити професійні зв'язки

Де проходить навчання?

Заняття офлайн проводяться у School of Visual Communication в центрі Києва

Вартість навчання

Ми приєднали оплату на сайті через Liqpay – міжнародний сервіс ПриватБанку
Студентам і випускникам SVC
5 400 грн.
Навчальна програма
Унікальна вартість для пілотного запуску
Стандартна вартість без знижки
5 900 грн.
Навчальна програма
Унікальна вартість для пілотного запуску

Забронювати місце

Старт: 29 липня 2021
У якому месенджері з вами контактувати?

Бронювати місце

Старт: 29 липня 2021
Вас також може зацікавити

Чому SVC?

Перша

В Україні професійна школа графічного дизайну, нових медіа

та мистецтв із власною методологією

15

Років досвіду викладання у сфері дизайну та менторства дизайн-дисциплін
80+

Професійних менторів та кращих практиків креативної індустрії працюють у Школі
1 000+

Випускників успішно завершують навчання щорічно та починають працювати
Close
Маєте питання? Напишіть, щоб отримати персональну консультацію