Бренд та креативна стратегія: onLINE

СТАРТ

20 травня 2024

РОЗКЛАД

Пн, чт: 19:00-21:00
Сб: між 10:00 і 17:00
Можете згадати успішний проєкт дизайнера чи маркетолога? А бренду? Так, бренди запам’ятовуються та продають.

Цей інтенсив — 5 занять, протягом яких ви побудуєте платформу бренду з нуля та розробите стратегію його просування.

Долучайтесь та комерціалізуйте креативні проєкти!
3000 грн/ за програму

ВАРТІСТЬ

7 занять, 16 годин

ТРИВАЛІСТЬ

про програму

Ми почнемо з термінології та розбору понять «бренд» та «стратегія». Потім — визначимося з нішею та потенційною аудиторією. Продумаємо вербальне та візуальне позиціювання бренду, яке виділятиме його серед конкурентів та говоритиме з аудиторією її мовою. А далі — визначимося, як просувати бренд.
В результаті інтенсиву ви зможете створювати платформи бренду та креативні стратегії для себе та клієнтів.

для кого?

1.
2.
3.
4.

креативних фахівців

арт та креативних деректорів

Фрілансерів

спеціалістів з комунікаціі

Графічних, веб та моушн дизайнерів, аніматорів, які хочуть прокачати навички у створенні бренду та його просуванні для себе чи клієнтів
Які працюють в агенціях чи у студіях та хочуть пропонувати клієнтам дієві рішення з побудови бренду та його стратегії
Які працюють в агенціях чи на себе та хочуть вийти на новий професійний рівень
Які хочуть побудувати власний бренд та навчитись його просувати

навчальна програма

Влада роман

Власниця креативної агенції «vlada.agency». Раніше — креативна директорка «BRG», креативна копірайтерка-стратег міжнародної рекламної агенції «On/Off», «Lians Pride», «Magic Factory».

Серед клієнтів: «River Mall», «Пузата Хата», «OTP банк», «Study Academy,» «CanSchool», «Ukrainian Global School», «Rx», «Think Global».

МЕНТОР

результати

→ Вмієте аналізувати бренди та стратегічні рішення інших
→ Розумієте, куди та як можна рухатись у професії

Критичне мислення

→ Маєте сертифікат, що підтверджує компетенції
→ Маєте заготовку платформи бренду та його стратегії для себе чи клієнтів

Готовність до роботи

→ Маєте систематизовані знання з маркетингу та дизайну
→ Розумієте, з чого складається бренд та креативна стратегія
→ Розумієте, як комерціалізувати креативні проєкти
→ Розумієте, навіщо і для чого ви створюєте креативні продукти
→ Розумієте ролі та структуру робочої команди при розробці бренду та стратегії

Soft Skills

→ Знаєте, як робити аналіз перед запуском бренду
→ Вмієте обирати нішу для бренду
→ Вмієте створювати архетип та знаходити інсайт цільової аудиторії
→ Знаєте, як просувати бренд вербально та візуально
→ Володієте техніками креативного мислення

Hard Skills

Найбільше сподобалась системна освіта, яку дає SVC. Тебе вчать не просто натискати кнопки в програмах, а передусім — мислити, як знаходити нешаблонні рішення. Враження від навчання хороші. Класно те, що переймаєш досвід від людей, що на голову вищі за тебе.

Роман прокопчук

Під час навчання в SVC прийшло усвідомлення того, наскільки раніше я себе недооцінювала. Після Школи відчуваю себе оновленою та усвідомленою.
Вам відкриються нові ракурси, з яких ви не дивились на дизайн. Нестандартні та оригінальні методики, що дають ментори, запалюють бажання творити. Навчання змінило мене всередині та зовні, мої думки та все навколо. Я почав дивитись на світ більш вдумливо.
Раніше я сприймав дизайн як щось естетичне, з однією функцією: привернути увагу або донести простий меседж. Після SVC дизайн перетворився на багатофункціональну річ. Працюючи з клієнтом, я займаю позицію партнера, що бореться за інтереси бізнесу.

відгуки ПРО SVC

святослав Синюгин

Валерія настіна

Антон зайченко

Моушн дизайн: Start
Графічний дизайн: Intern/ Junior/ Senior
Графічний дизайн: Intern/ Junior/ Senior
Графічний дизайн: Intern/ Junior

записатись на навчання

Заняття проводяться менторами у Google hangouts в режимі реального часу

старт

тривалість

Мова занять

знадобиться

20 травня 2024
Сім занять
Українська
Ноутбук та Інтернет
СПЛАЧУЙТЕ ОНЛАЙН через Liqpay від ПриватБанкУ

3000 ₴
/ 84 $
Стандартна вартість
за програму
ONLINE / 1 місяць / ТРАНСФОРМАЦІЯ У ЗАСНОВНИКА
Offline / 1 місяць/ підготовка до викладання

Для розвитку

→ Робота з брифом
→ Інфраструктура команди: агенція, на стороні клієнта, фріланс
→ Початок роботи над стратегічним завданням
→ Загальні відомості про бренд-платформу та аналітикою
→ Базова термінологія стратегії та адженда бренд стратегії

Заняття 1

→ Велика ідея бренду та формати її побудови
→ Позиціонування, сенс, ОАЕ поле
→ Інсайт, асоціативний ряд
→ Початок роботи над загальним проєктом

Заняття 2

→ Цільова аудиторія та цільові групи
→ Архетипи
→ УТП та RTB
→ Перевірка домашнього завдання, робота над проєктом

Заняття 3

→ Зв'язок вербального та візуального: стратегія та айдентика
→ Фіналізація проєктів кожного студента

Заняття 4

Теми на вибір
→ Техніки для роботи у команді та на фрілансі
→ Розвиток креативного мислення
→ Неймінг – важлива частина брендингу. Його особливості та побудова

Заняття 5

COMING
SOON!