Ми почнемо з термінології та розбору понять «бренд» та «стратегія». Потім — визначимося з нішею та потенційною аудиторією. Продумаємо вербальне та візуальне позиціювання бренду, яке виділятиме його серед конкурентів та говоритиме з аудиторією її мовою. А далі — визначимося, як просувати бренд.
В результаті інтенсиву ви зможете створювати платформи бренду та креативні стратегії для себе та клієнтів.
для кого?
1.
2.
3.
4.
креативних фахівців
Фрілансерів
арт та креативних деректорів
спеціалістів з комунікаціі
Графічних, веб та моушн дизайнерів, аніматорів, які хочуть прокачати навички у створенні бренду та його просуванні для себе чи клієнтів
Які працюють в агенціях чи у студіях та хочуть пропонувати клієнтам дієві рішення з побудови бренду та його стратегії
Які працюють в агенціях чи на себе та хочуть вийти на новий професійний рівень
Які хочуть побудувати власний бренд та навчитись його просувати
Власниця креативної агенції «vlada.agency». Раніше — креативна директорка «BRG», креативна копірайтерка-стратег міжнародної рекламної агенції «On/Off», «Lians Pride», «Magic Factory».
Серед клієнтів: «River Mall», «Пузата Хата», «OTP банк», «Study Academy,» «CanSchool», «Ukrainian Global School», «Rx», «Think Global».
Влада роман
результати
Hard Skills
→ Знаєте, як робити аналіз перед запуском бренду → Вмієте обирати нішу для бренду → Вмієте створювати архетип та знаходити інсайт цільової аудиторії → Знаєте, як просувати бренд вербально та візуально → Володієте техніками креативного мислення
Soft Skills
→ Маєте систематизовані знання з маркетингу та дизайну → Розумієте, з чого складається бренд та креативна стратегія → Розумієте, як комерціалізувати креативні проєкти → Розумієте, навіщо і для чого ви створюєте креативні продукти → Розумієте ролі та структуру робочої команди при розробці бренду та стратегії
Критичне мислення
→ Вмієте аналізувати бренди та стратегічні рішення інших → Розумієте, куди та як можна рухатись у професії
Готовність до роботи
→ Маєте сертифікат, що підтверджує компетенції → Маєте заготовку платформи бренду та його стратегії для себе чи клієнтів → Можете пройти стажування у професійній дизайн-студії → NEW SYSTEMS (meta²)
відгуки ПРО SVC
Роман прокопчук
Найбільше сподобалась системна освіта, яку дає SVC. Тебе вчать не просто натискати кнопки в програмах, а передусім — мислити, як знаходити нешаблонні рішення. Враження від навчання хороші. Класно те, що переймаєш досвід від людей, що на голову вищі за тебе.
Під час навчання в SVC прийшло усвідомлення того, наскільки раніше я себе недооцінювала. Після Школи відчуваю себе оновленою та усвідомленою.
Вам відкриються нові ракурси, з яких ви не дивились на дизайн. Нестандартні та оригінальні методики, що дають ментори, запалюють бажання творити. Навчання змінило мене всередині та зовні, мої думки та все навколо. Я почав дивитись на світ більш вдумливо.
Графічний дизайн: Intern/ Junior/ Senior
Раніше я сприймав дизайн як щось естетичне, з однією функцією: привернути увагу або донести простий меседж. Після SVC дизайн перетворився на багатофункціональну річ. Працюючи з клієнтом, я займаю позицію партнера, що бореться за інтереси бізнесу.
→ Робота з брифом → Інфраструктура команди: агенція, на стороні клієнта, фріланс → Початок роботи над стратегічним завданням → Загальні відомості про бренд-платформу та аналітикою → Базова термінологія стратегії та адженда бренд стратегії
Заняття 1
→ Велика ідея бренду та формати її побудови → Позиціонування, сенс, ОАЕ поле → Інсайт, асоціативний ряд → Початок роботи над загальним проєктом
Заняття 2
→ Цільова аудиторія та цільові групи → Архетипи → УТП та RTB → Перевірка домашнього завдання, робота над проєктом
Заняття 3
→ Зв'язок вербального та візуального: стратегія та айдентика → Фіналізація проєктів кожного студента
Заняття 4
Теми на вибір → Техніки для роботи у команді та на фрілансі → Розвиток креативного мислення → Неймінг – важлива частина брендингу. Його особливості та побудова