21 листопада 2025

СТАРТ:

8000 грн/ за програму

вартість:

професійне ПОРТФОЛІО

Ти будеш працювати над реальним брифом від реального замовника

Стажування в студії

Ти зможеш пройти стажування після завершення програми в NEW SYSTEMS

Системне навчання

композиція діджитал хаосу ONline

7 занять, 20 годин

ТРИВАЛІСТЬ:

Ти опануєш свої hard та soft скіли, згідно Матриці дизайн-компетенцій SVC

Вт, пт: 19:00-21:00
Нд: між 10:00 і 17:00

РОЗКЛАД:

Гарна композиція — це фундамент ефективних візуальних комунікацій

Розуміння її законів дозволить тобі працювати свідомо та швидко створюючи проєкти, які не лише захоплюють але і утримують увагу

Вони дають змогу передати велику кількість інформації, при цьому забезпечуючи запам'ятовування цікавих образів

І якщо ти дизайнер/-ка, артдиректор/-ка, моушн-дизайнер/-ка, режисер/-ка, діджитал-артист/-ка чи фахівець/-чиня із нових медіа, то точно знаєш: наша щоденна робота з візуальними комунікаціями — це постійне балансування між бажанням зробити просто й, водночас, цікаво

Ми всі живемо між порядком і хаосом

І створювати креатив, який змушує глядача не лише відчувати, а й думати. Як не загубити його у складному полі образів, але й не спростити свій меседж до банальності?

що глибше ми занурюємося у світ трендів, рекламних алгоритмів і нескінченного потоку ШІ-інструментів, то складніше зберігати цілісність мислення

Проте

Саме тут на допомогу приходить Композиція Хаосу

вона не скасовує правила порядку, а формує нові, які краще відповідають реаліям сьогодення та запитам сучасного глядача

Ця програма — твій level up як професіонала/-ки. Це шанс вийти за межі базових законів, відкрити потенціал сучасної візуальної культури, освоїти синтетичне мислення та навчитися експериментувати, створюючи експресивні роботи без скочування в ентропію

Наталія Синєпупова: Авторка курса, про себе та композицію

Я — дизайнерка, артдиректорка та менторка, яка перетворила 30 років практики на методологію композиції порядку й хаосу

Ця тема критично-важлива сьогодні: цифровий світ потребує нових комунікативних систем, з новою змістовністю, ступеню чутливості, етикою та естетикою. Саме тому зараз — найкращий час опанувати цю оптику та перейти на інший рівень професії

Хоча це не технічний курс, він має спеціалізацію, орієнтовану на діджитал-фахівців

Для роботи потрібне володіння технічними інструментами (будь-що з моушн, відео, генеративного дизайну тощо), що дозволить тобі створювати анімаційні проєкти, моушн-етюди, ролики, колажі, мудборди та реалізувати комплексний кейс

ПРО ПРОГРАМУ

→ Як перетворити хаос на нове джерело змістовної структури

→ Як використовувати полісинтетичні повідомлення, парадоксальні ідеї та зорові конфлікти для створення нових, більш захоплюючих образів та змісту

→ Як працювати з енерго-інформаційною структурою — як візуального тексту, так і людини, що його сприймає

→ Як створювати емоційний вплив і WOW-ефект без втрати глибини

→ Як керувати хаосом, щоб дарувати глядачеві новий цікавий візуально-інформаційний досвід, але не втомлювати його

→ Як працювати з різним темпоритмом часу та будувати на цьому цікаву режисуру

Ключові теми дослідження

не тільки конструювати візуальні меседжі так, щоб вони працювали на рівні свідомого-несвідомого, формуючи у глядача довіру й бажання до глибшого занурення

Ти також навчишся «читати» і розуміти чужі проєкти, які раніше викликали напругу чи нерозуміння через їхню «складність», багатошаровість і полісинтетичність

Протягом курсу ти навчишся

Випускники SVC та практики

Дизайнери, моушн-дизайнери, артдиректори, режисери, діджитал-артисти, фахівці з нових медіа, контент-менеджери

Усі, хто прагне створювати щось нове і готовий експериментувати з підходами мислення та новою візуальністю

Креативні компанії

Які хочуть підвищити рівень мислення своїх команд і вивести креатив на стратегічно-новий рівень

Які вже впевнено володіють інструментами, але шукають, як художньо мислити складніше, створюючи емоційно-насичені системи, що резонують WOW-ефектом

Для кого створена програма?

→ Композиційне мислення порядку і хаосу
→ Вміння створювати полісинтетичні проєкти з WOW-ефектом
→ Володіння методологією аналізу візуальних кодів, знаків і символів
→ Володіння інструментами медіа-режисури та motion design
→ Вміння проводити енерго-інформаційний аналіз

HARD skills

→ Прокачка креативного та системного мислення
→ Вміння проєктувати реакції ЦА, працювати з емоційною напругою і емпатією
→ Розуміння контекстів сучасної медіакультури та «мови часу»
→ Рефлексія: робота зі своїми власними ідеями
→ Екологія комунікацій, розуміння, як уникати інфо-конфліктів

SOFT skills

→ Композиційно-просторове
→ Метамодерне — здатність бачити суперечності як джерело сенсів
→ Полісистемне — бачення проєкту як взаємодії численних елементів
→ Семіотичне — уміння «читати» і створювати візуальні тексти як систему знаків
→ Енергетично-інтуїтивне

ТИПИ МИСЛЕННЯ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ

→ Нова оптика мислення — керованого хаосу, зможеш створювати складні, але гармонійні проєкти
→ Здатність створювати сильні візуальні меседжі з емоційним відгуком
→ Розвинеш креативність та режисерське бачення
→ Серія експериментальних motion-робіт, які презентують тебе як концептуального дизайнера/-ку
→ Станеш цінним/-ою для арт-команд, бо мислиш стратегічно, з урахуванням актуальної культури

РЕЗУЛЬТАТИ ПІСЛЯ КУРСУ

твої нові компетенції

твої нові компетенції

→ Композиційне мислення порядку і хаосу
→ Вміння створювати полісинтетичні проєкти з WOW-ефектом
→ Володіння методологією аналізу візуальних кодів, знаків і символів
→ Володіння інструментами медіа-режисури та motion design
→ Вміння проводити енерго-інформаційний аналіз

Де можна застосовувати знання з кОМПОЗИЦІЇ ХАОСУ?

→ Практично будь-де, де дизайнерський пошук рухається в площині сучасної візуальності

→ У цифрову й метамодерну епоху особливо важлива нова оптика та методологія для створення свіжих смислів, а «картинки» допомагають передати зрозумілий сучасній аудиторії сторітелінг

→ У багатошаровому світі з численними акцентами це сприймається значно легше й ефективніше

«Хаос у побуті — це коли речі лежать не на своїх місцях

Композиція хаосу — це жива система, яка має всередині певний конфлікт, де частини системи «воюють» між собою, не погодивши цілісність і дисципліну мовлення»

Наталія Синєпупова

якщо вони так змогли, то й ти зможеш!

Навчальна програма

10 годин лекцій

10 годин самостійної практики

7 кейсів

ЗНАЙОМСТВО
→ Знайомство із групою
→ Виявлення творчих амбіцій в кар'єрі, як на це може повпливати курс?

ОБГОВОРЕННЯ
→ «Що для мене хаос у творчій роботі?
→ Мої вміння/ невміння усвідомлено організовувати творчий матеріал?»
→ Постановка персональних навчальних цілей: креативне мислення, розвиток візуальної сміливості, технічне експериментування тощо

Результат: Знайомство учасників програми між собою та обговорення програми курсу — як вона може вплинути на подальшу професійну практику. Визначення персональних цілей навчання. Формування власного розуміння поняття «хаос» у творчій практиці

Після курсу Ти не просто «зрозумієШ, як працює хаос»

Ти оволодієш новою оптикою, синхронічною з оптикою сучасного метамодернізму, — яка дозволяє бачити приховані зв’язки між сучасними метанаративами, технологіями, гравцями нових медіа та управляти емоційним станом і досвідом різних аудиторій

Що ти отримаєШ?

У підсумку — у ТЕБЕ буде серія motion-проєктів у портфоліо, які продемонструють ТВОЮ здатність мислити індивідуально, системно й сучасно

→ Усвідомлено керувати композицією порядку і хаосу

→ Будувати цікаві сценарії, режисуру й драматургію креативних проєктів

→ Перетворювати креативний пошук на інтелектуальну гру з глядачем

Ти навчишся

Сертифікат, що працює на тебе

Наш сертифікат — це не просто «папірець», а доказ системної дизай-освіти, яку поважають у професійній спільноті. Його вага підтверджується не словами, а справами наших випускників

Наші студенти працюють у провідних креативних агенціях та дизайн-студіях — як українських, так і міжнародних. Серед них: Saatchi & Saatchi, BBDO, Banda Agency, Fedoriv, Vintage та багато інших

Вони обіймають позиції дизайнерів, арт-директорів, креативних стратегів і продовжують будувати візуальну культуру на високому рівні. Наших випускників охоче приймають освітні заклади Європи:

→ Central Saint Martins (Велика Британія)
→ EESAB – École Européenne Supérieure d’Art de Bretagne (Франція)
→ University of Clermont Auvergne (Франція)
→ Design Academy Eindhoven (DAE) (Нідерланди) та інші

«Сертифікат SVC — це гарантія системної підготовки. Кожен випускник або випускниця відповідає чіткому професійному рівню: від інтерна до власника студії. Це означає, що дизайнер (-ка) здатен (-на) не просто малювати картинки — а може вести проєкт, мислити стратегічно, знаходити унікальні рішення і приносити реальну цінність команді. Ми не вчимо повторювати тренди — ми навчаємо створювати сенси й будувати візуальні системи, які працюють»

Наталія Синєпупова, засновниця SVC, арт-директорка, менторка

стажування в студії

Хочеш побачити, як працює студія, й одразу зануритися у реальні проєкти?

Готовий/а зробити наступний крок у своїй кар'єрі?

Після закінчення програми ти можеш подати заявку до нас на стажування NEW SYSTEMS

Де ти зможеш прокачати свої нові навички в умовах студійного ритму, оновиш портфоліо, навчишся мислити системно й матимеш постійний фідбек від професіоналів

МЕНТОРка

вони будуть поруч з тобою

готовий/а до навчання?

СТАРТ:

21 листопада 2025

ТРИВАЛІСТЬ:

7 занять, 20 годин

РОЗКЛАД:

Вт, пт: 19:00-21:00
Нд: між 10:00 і 17:00

знадобиться:

Ноутбук та стабільне підключення до інтернету

Вартість ЗА програму

8000₴

Цей курс — для тих, хто раніше працював із композицією хаосу інтуїтивно

Але тепер прагне робити це усвідомлено та підкорювати це реальним робочим завданням

ТВОЯ ЗОНА РОЗВИТКУ

Наталія Синєпупова

Керівниця School of visual communication (SVC), Співвласниця, арт-директорка в дизайн-студії NEW SYSTEMS (meta²), менторка

освіта

Університет Jan Kochanowski University (Кельце, Польща), факультет сучасного мистецтва та мультимедіа; Британська Вища Школа Дизайну; Національна Академія Художнього Мистецтва та Архітектури (НАОМА/Київський Художній Інститут); Донецьке Державне художнє училище; Художня студія І.Л. Макаренко (Донецьк); Донецька художня школа

досвід роботи 25+ років

2019-2025 Founder, арт-директорка дизайн-студії NEW SYSTEMS (meta²)
2019 Авторка книги для дизайнерів «Композиція: тотальний контроль»
2020-2022 Запрошена лекторка у Києво-Могилянській Бізнес школі (KMBS), теми: «Композиція у бізнесі», «Композиція та колаж як основа креативного мислення»
2015-2017 Співорганізаторка міжнародного проєкту студентських обмінів між Україною (School of communication), Францією (EESAB Ecole europeenne superieure d'art de Bretagne) та Грузією (Тбіліська державна академія мистецтв/TRAM). В рамках проєкту «Екстремальні території» були здійснені: серія кураторських проєктів, воршкопів, конференція, виставки в трьох країнах: Україна, Франція, Грузія
2014 Співорганізаторка чотирьох воркшопів для студентів School of Form у Познані: “Sensing the City”, “Transforming the Space”, «Особливості побудови кириличного шрифту», «Смачна кухня Познані: особливості польської культури»
2018 Членкіня експертної ради з дизайну українського Культурного Фонду
2018 Членкіня експертної ради з дизайну проєкту «Експортуй!» для українського кабміну
2014 Founder, арт-директорка медіа: експериментальна газета SEEE
2002-2004 — ТВ «Новий Канал», дизайнерка служби PR і прес-служби, репортажна фотографиня, маю досвід роботи у зйомках 3-х кінопроєктів (серіали)
2001-2003 Національна Академія Художнього Мистецтва та Архітектури (Київський Художній Інститут), кафедра графіки, відділення графічного дизайну, викладачка з композиції. Асистентка завідувача кафедри відділення графічного дизайну В.К. Шості

Є позитивний досвід партнерства і робочих колаборацій з сектором креативних індустрій Експортної стратегії України в компанії «International Trade Centre», Міністерством культури, Києво-Могилянською бізнес школою, Французьким Інститутом, Польським інститутом, School of Form, Культурним проєктом Наталії Жеваго, Павлом Гудімовим, Design4Ukraine, Congress of cultural activists, Goethe-Institut і іншими проєктами та організаціями в Україні та за кордоном. Шість років поспіль формувала семінарську програму для UKRAINIAN DESIGN: THE VERY BEST OF, а також була запрошеною лекторкою для проєктів Максима Лазебника (Всеукраїнська рекламна коаліція), Олени Педай (CoolSchool) та інші

реалізовані проєкти

→ 13 червня 2024, Майстерня Олега Тістола, Візуальне дослідження «Порядок та хаос: синергія цілого», виставка шрифтових постерів
→ Стабілізаційний проєкт з навчання українських дівчат та жінок зі сфери культури “New me/new you” (4 воркшопи, 2 онлайн-конференції, серія менторських сесій)
→ Міжнародний воркшоп плакату та візуальної комунікації «Hello world!» у рамках проєкту «Дизайн-фронт SVC» у співпраці з School of Form SWPS:
→ Міжнародна онлайн-конференція «Тренди дизайн-освіти»
→ Воркшоп з покращення самопрезентації англійскою мовою Elevator Pitch
→ Панельна дискусія «Freelance 2021 Баланс між свободою та обмеженнями»
→ Майстер-клас Юрка Гуцуляка «Трендоманія» (Україна/ Канада)
Behance портфоліо-рев'ю від британської компанії Growth Shop та SVC
→ Організатор TYPEKYIV — міжнародна шрифтовая конференція
→ Співорганізаторка і учасниця Фестивалю Дні Малевича в Україні
→ Співорганізаторка Visual Communication Gathering — професійна конференція дизайнерів України
→ Партнерка Фестивалю дизайну Ukrainian Design: The Very Best Of

УЧАСТЬ У ВИСТАВКАХ І КОНКУРСАХ:

2023 — Неодноразова членкиня журі India's Best Design Awards
2023 — Переможниця конкурсу ART&DESIGN FEST, Польща
2022 — Виставка в рамках проєкту «Ніч музеїв» в Інституті дизайну в Кельце (Польща)
2022 — Виставка проєкту Design-Front SVC «Hello, World!», Інститут дизайну в Кельце
2019 — Авторський проєкт Fundamentals of Composition
2018 — Міждисциплінарний проєкт MEDIATION (воркшоп, презентація, виставка медіа-газети SEEE)
2017 — Медіа-газета SEEE (арт-директор)
2010 — Британська Вища Школа Дизайну, переможниця конкурсу Айдентика гри Dream Studio
2006 — до сьогодні, на базі School of Visual Communication регулярні виставки, перегляди та презентації тем та матеріалів авторських досліджень
2004 — II Українська Фотоярмарок, фотоконкурс «CANON», фотоконкурс УНІАН, репортажне фото, серія
2003 — I Українська Фотоярмарок, Торгово-промислова палата України, виставка до 5-річчя ТВ «Новий Канал», репортажне, студійне і рекламне фото, серія
2002 — Спільна виставка Національна Академія Художнього Мистецтва та Архітектури з секцією плаката Спілки Художників України, виставка «Графічний дизайн», поетично-фотографічний альбом присвячений місту Києву
2002 — Інтерактивна виставка «Задзеркалля», графіка, серія
2002 — Виставка плакатів, музей Національна Академія Художнього Мистецтва та Архітектури, плакат
2002 — Персональна фотовиставка «Фрагменти погляду мого», кафедра графіки Національна Академія Художнього Мистецтва та Архітектури
1996 — Музей книги Києво-Печерської Лаври, виставка літографії
→ Founder School of Visual Communication, менторка-викладачка дисципліни «Дизайн системи», «Основи візуальної комунікації», «Композиція порядку та хаосу». Розробниця навчальної методології для професійних дизайнерів

Серед тих, хто в мене вчився:
Марія Плотнікова, Максим Золоїдов, Олександр Трегуб, Лера Схемка, Вікторія Москофіді, Вадим Ревін, Олег Білий, Лера Ганічева, Тетяна Якунова та багато інших талановитих дизайнерів, які зараз працюють як в українському дизайні, так і за кордоном

→ Founder Школи Менторів. Розробниця навчальної методології та навчальних програм для викладачів-практиків, майстер Школи менторів. Теми: «Методологія дизайн-шкіл та їх роль в еко моделях дизайну та креативних індустріях», «Модерація, фасилітація та медіація – методи формування актуальних знань та досвіду у практиці ментора»

менторський досвід 25+років

компетенції

→ Організаторські здібності, функції керівниці/менеджерки
→ Вміння брати відповідальність та гарантувати результати
→ Розробка навчальних методичних матеріалів
→ Володіння Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign
→ Написання профільних статей для ЗМІ
→ Комплексна проєктна діяльність
→ Публічний виступ
→ Презентаційні навички
→ Ведення клієнтів

Наталія Синєпупова Авторка курса, про себе та композицію

Чому саме я?
«Пізніше я сама почала викладати композицію для дизайнерів — і зіткнулася з важливим викликом: як перетворити складну теорію на прикладний інструмент, який реально працює в графічному, а згодом і в моушн-дизайні?

Як артдиректорка я щодня шукала рішення, що здатні швидко привертати й утримувати увагу глядача. А як менторка з композиції — як передавати те, що працює — швидко та структуровано? Тому мені довелося навчитися мислити композицією як живою системою, що працює в реальних проєктах і в якій не було б нічого зайвого».
«Тема композиції захопила мене ще в часи навчання в художній школі та Академії мистецтв (НАОМА). Саме там я не лише отримала фундаментальну базу, а й багато експериментувала».
Чому саме з цією темою?
«Поступово я усвідомила: композиція порядку та хаосу — це дуальність, на якій тримається наше життя. І мені страшенно хотілося розібратися, як вона влаштована.

Я досліджувала композицію через різні медіуми: фотографію, текстовий дизайн, графіку, бізнес-процеси… На це пішло майже 30 років теоретично-практичної роботи. Моє захоплення не згасає й досі».
«Коли я взялася писати першу книгу — «Композиція: тотальний контроль», — раптом усвідомила, що мені хочеться іншого: досліджувати хаос. Закон порядку я вже розуміла.

Хотілося рухатись далі!»
«До того ж професіонали не можуть працювати навмання.
Тому композиція хаосу стала для мене пріоритетом

Останні 7 років я цілеспрямовано досліджую цю тему: шукаю актуальні джерела, створюю власну теорію, перевіряю гіпотези на практиці».
Цей курс — черговий етап систематизації всіх напрацювань.
«Але щоб перейти та зануритися цілком в хаос, мені потрібно було створити опорну структуру — власну методологію. Так з’явилася перша книга. І тільки зараз я змогла повністю зайнятися хаосом — усвідомлено, глибоко...

І тоді я побачила величезну проблему: майже всі дизайнери навколо використовують інтуїтивні підходи у «вільній» композиції. Вони покладаються на смак, або скупі знання з формальної композиції, що вчили колись на початку свого навчання, а не на сучасну методологію. Але життя триває… І композиція, як жива система, розвивається».
Чому саме зараз?
«Тому що світ став цифровим і надзвичайно мобільним. Тому що змінилася культурна парадигма. Тому що від дизайну очікують не лише візуального оформлення — очікують нових смислів та занурення в них.
Тому що сучасним дизайнерам цікаво працювати в контексті метамодерну, досліджувати нові медіа й рухати вперед візуальну культуру».
Тож, якщо ти розумієш, що готов/-ва бути частиної ціх змін, приєднуйся до цього курсу, це буде твоя якісна трансформація в іншого професіонала/-ку, з іншою візією, методологією та інструментами.