ЗАНЯТТЯ 1
ЗАНЯТТЯ 2
ЗАНЯТТЯ 3
ЗАНЯТТЯ 4
ЗАНЯТТЯ 5
ЗАНЯТТЯ 6
ЗАНЯТТЯ 7
ЗАНЯТТЯ 8
ЗАНЯТТЯ 9
ЗАНЯТТЯ 10
ЗАНЯТТЯ 11
→ Цифровий дизайн: техногенні можливості в період швидкого поширення ідей
→ Нова ідентичність дизайнерів
→ Різниця між «осягати» та «відчувати»
→ Багатовимірна обіцянка глядачеві
→ Витоки
→ Конструкція та деконструкція
→ Атрактивність
→ Пабло Пікассо: Чудовий емоційний досвід
→ Марсель Дюшан: Гра у безглуздість, перевизначення смислів
→ Семіотика візуальності
→ Система
→ Сенс
→ Багатовимірне семіотичне проєктування
→ Єдність форми та змісту: слова, знаки, символи, музика
→ Визначення та перевизначення
→ Перехід у нову конструкцію
→ Автономія частин у цілому
→ Гармонія та баланс
→ Ритм
→ Семіотика: конструювання синтетичного зображення
→ Сенс
→ Концепт
→ Візуальний образ
→ Метафора; гіпербола; парадокс; колізія; алегорія
→ Шрифтова і типографічна акциденція у Digital-колажі
→ Фото та відео-контент у Digital-колажі
→ Вільна композиція: digital-колаж у цифровому середовищі
→ Форма
→ Новий візуальний код
→ Структурна організація, конструктивна збірка
→ Багаторівневе проєктування: конструкція, деконструкція, ускладнення
→ Закономірності та аномалії
→ Мультиформатування
→ Хвильова природа енерго-інформаційної структури
→ Функція
→ Протоплазматичність: фізіологія органів відчуття
→ Експресивна функція візуальності
→ Біосигнали: перцептивна енергія, зоровий потік
→ Прискорення: гранично допустимі зміни ритмів та їх комбінації
→ Рівень візуального-аудіального шуму: спам-інформація
→ Кількість переміщень в кадрі
→ Тональність комунікації: мінорність/ агресія
→ Зорова екологія
→ Шрифтова і типографічна акциденцiя у Digital-колажі
→ WOW-ефект
→ Парадокс: формально-логічне протиріччя як організуючий прийом
→ Конкуренція за увагу глядача. Кліпове мислення
→ Емоція
→ Фото та відео-контент у Digital-колажі
→ Технології
→ VR та генеративна графіка
→ Контексти комунікації в динамічно мінливому світі
→ Сфера застосування нових знань. Зміна фрейму
DIGITAL COLLAGE