Коли ви в останній раз бачили, щоб компанія зі світовим ім'ям кардинально змінила логотип? Страх втратити аудиторію настільки великий, що дизайнери місяцями думають, як оновити застарілий дизайн, зробивши це непомітно.
Логотип — головний елемент фірмового стилю. Від нього залежить, яку цільову аудиторію він привабить, наскільки легко буде впізнати компанію, яка картинка буде з'являтися в голові людей при згадці про бренд.
Дизайнер має слідувати певним правилам та логіці, щоб створити логотип, який вирішуватиме задачу клієнта. Крім того, усвідомлений підхід допомагає обґрунтувати вибране рішення та прискорює затвердження роботи.
ми — дослідники, Експериментатори і практики. ми формуємо сьогоднішнє візуальне середовище та впливаємо на візуальну культуру завтрашню!
Анна погорєлова
Дизайнерка, арт-директорка, дослідниця українських шрифтових традицій.
Найбільше сподобалась системна освіта, яку дає SVC. Тебе вчать не просто натискати кнопки в програмах, а передусім — мислити, як знаходити нешаблонні рішення. Враження від навчання хороші. Класно те, що переймаєш досвід від людей, що на голову вищі за тебе.
Роман прокопчук
Під час навчання в SVC прийшло усвідомлення того, наскільки раніше я себе недооцінювала. Після Школи відчуваю себе оновленою та усвідомленою.
Вам відкриються нові ракурси, з яких ви не дивились на дизайн. Нестандартні та оригінальні методики, що дають ментори, запалюють бажання творити. Навчання змінило мене всередині та зовні, мої думки та все навколо. Я почав дивитись на світ більш вдумливо.
Раніше я сприймав дизайн як щось естетичне, з однією функцією: привернути увагу або донести простий меседж. Після SVC дизайн перетворився на багатофункціональну річ. Працюючи з клієнтом, я займаю позицію партнера, що бореться за інтереси бізнесу.
→ Дизайн як система: візуальна комунікація проєкту → Яку функцію відіграє логотип та айдентика у комунікаціях бренду? → Проєктування візуального повідомлення → Візуальні коди
Заняття 1
→ Проєктування логотипу: основні етапи → Критерії гарного логотипу
Заняття 2-3
→ Проектування системи, методологія розробки проєкту → Як правильно поставити робочі завдання? → Розробка концепту, мудборд, презентація кейвіжуалу замовнику, розробка візуального коду, розробка візуальної каси, мультиплікація: адаптація айдентики під різні носії, фіналізація проєкту та його здавання замовнику
Заняття 4
→ Гайдлайн: брендбук, логобук, пропис правил та ключових політик використання візуальної системи → Що має бути у Гайдлайні? Що має бути у презентації? Як її оформити? Що сказати? Як викликати правильну реакцію у замовника? → Тонкий лід: як працювати з можливими запереченнями?
Заняття 5
Перегляд та випуск
Консультації/ перегляд
Випуск
→ Професійний фідбек з детальним аналізом і порадами щодо робіт → Презентація робіт викладачам для отримання професійних фідбеків