Айдентика – обличчя бренду, а логотип – її основний елемент. Вони визначають, яку аудиторію привабить компанія, наскільки легко її впізнають і яка картинка з'являється в голові при згадці про бренд.
Який алгоритм створення айдентики та як створити рішення, яке вирішить задачі клієнта?
5 занять допоможуть розібратися у темі та вийти на новий професійний рівень.
ми — дослідники, Експериментатори і практики. ми формуємо сьогоднішнє візуальне середовище та впливаємо на візуальну культуру завтрашню!
Анна погорєлова
Дизайнерка, арт-директорка, дослідниця українських шрифтових традицій.
Найбільше сподобалась системна освіта, яку дає SVC. Тебе вчать не просто натискати кнопки в програмах, а передусім — мислити, як знаходити нешаблонні рішення. Враження від навчання хороші. Класно те, що переймаєш досвід від людей, що на голову вищі за тебе.
Роман прокопчук
Під час навчання в SVC прийшло усвідомлення того, наскільки раніше я себе недооцінювала. Після Школи відчуваю себе оновленою та усвідомленою.
Вам відкриються нові ракурси, з яких ви не дивились на дизайн. Нестандартні та оригінальні методики, що дають ментори, запалюють бажання творити. Навчання змінило мене всередині та зовні, мої думки та все навколо. Я почав дивитись на світ більш вдумливо.
Раніше я сприймав дизайн як щось естетичне, з однією функцією: привернути увагу або донести простий меседж. Після SVC дизайн перетворився на багатофункціональну річ. Працюючи з клієнтом, я займаю позицію партнера, що бореться за інтереси бізнесу.
→ Дизайн як система: візуальна комунікація проєкту → Яку функцію відіграє логотип та айдентика у комунікаціях бренду? → Проєктування візуального повідомлення → Візуальні коди
Заняття 1
→ Проєктування логотипу: основні етапи → Критерії гарного логотипу
Заняття 2-3
→ Проектування системи, методологія розробки проєкту → Як правильно поставити робочі завдання? → Розробка концепту, мудборд, презентація кейвіжуалу замовнику, розробка візуального коду, розробка візуальної каси, мультиплікація: адаптація айдентики під різні носії, фіналізація проєкту та його здавання замовнику
Заняття 4
→ Гайдлайн: брендбук, логобук, пропис правил та ключових політик використання візуальної системи → Що має бути у Гайдлайні? Що має бути у презентації? Як її оформити? Що сказати? Як викликати правильну реакцію у замовника? → Тонкий лід: як працювати з можливими запереченнями?
Заняття 5
Перегляд та випуск
Консультації/ перегляд
Випуск
→ Професійний фідбек з детальним аналізом і порадами щодо робіт → Презентація робіт викладачам для отримання професійних фідбеків