Айдентика – обличчя бренду, а логотип – її основний елемент. Вони визначають, яку аудиторію привабить компанія, наскільки легко її впізнають і яка картинка з'являється в голові при згадці про бренд.
Який алгоритм створення айдентики та як створити рішення, яке вирішить задачі клієнта?
5 занять допоможуть розібратися у темі та вийти на новий професійний рівень.
ми — дослідники, Експериментатори і практики. ми формуємо сьогоднішнє візуальне середовище та впливаємо на візуальну культуру завтрашню!
Анна погорєлова
Дизайнерка, арт-директорка, дослідниця українських шрифтових традицій.
відгуки ПРО SVC
Роман прокопчук
Найбільше сподобалась системна освіта, яку дає SVC. Тебе вчать не просто натискати кнопки в програмах, а передусім — мислити, як знаходити нешаблонні рішення. Враження від навчання хороші. Класно те, що переймаєш досвід від людей, що на голову вищі за тебе.
Під час навчання в SVC прийшло усвідомлення того, наскільки раніше я себе недооцінювала. Після Школи відчуваю себе оновленою та усвідомленою.
Вам відкриються нові ракурси, з яких ви не дивились на дизайн. Нестандартні та оригінальні методики, що дають ментори, запалюють бажання творити. Навчання змінило мене всередині та зовні, мої думки та все навколо. Я почав дивитись на світ більш вдумливо.
Графічний дизайн: Intern/ Junior/ Senior
Раніше я сприймав дизайн як щось естетичне, з однією функцією: привернути увагу або донести простий меседж. Після SVC дизайн перетворився на багатофункціональну річ. Працюючи з клієнтом, я займаю позицію партнера, що бореться за інтереси бізнесу.
→ Що таке бренд та айдентика? → Складові дизайн-системи → Як логотип і айдентика визначає враження про бренд? → Приклади успішних та невдалих айдентик
Заняття 1
→ Алгоритм створення логотипу: брифування, дослідження, концепт, фіналізація → Види логотипів: текстові, графічні, комбіновані → Функції ефективного логотипу: запам’ятовуваність, унікальність, функціональність → Психологія кольорів у айдентиці → Вибір шрифту: класичні та трендові підходи → Гармонія кольорів та шрифтів у айдентиці → Інструменти для підбору кольорових схем та шрифтів
Заняття 2-3
→ Як вони працюють разом з логотипом? → Правила створення цілісного візуального стилю → Приклади успішних візуальних концепцій → Кейси: як дизайн-система трансформується у реальних проєктах
Заняття 4
→ Як підготувати презентацію логотипу та айдентики? → Ефективна комунікація з клієнтом: як захистити свої ідеї → Передача матеріалів проєктут, архівація файлів → Супровід проєкту в реалізації → Що таке лояльний клієнт? → Утримання клієнтів: принципи та інструменти
Заняття 5
Перегляд та випуск
Консультації/ перегляд
Випуск
→ Професійний фідбек з детальним аналізом і порадами щодо робіт → Презентація робіт викладачам для отримання професійних фідбеків