ВАРТІСТЬ

2500 грн/ за інтенсив-курс

ТРИВАЛІСТЬ

7 занять, 16 годин

Розробка бренду компанії та особистого бренду onLINE

Можеш згадати успішний проєкт дизайнера чи маркетолога? А бренду? Так, бренди запам’ятовуються та продають.

Цей інтенсив — 7 занять, протягом яких ти побудуєш платформу бренду з нуля та розробиш стратегію його просування.

Долучайся та комерціалізуй креативні проєкти!

СТАРТ

РОЗКЛАД

15 серпня
Пн, вт, ср: 19:00-21:00
Сб, нд: між 10:00 та 18:00

про програму

Ми почнемо з термінології та розбору понять «бренд» та «стратегія». Потім — визначимося з нішею та потенційною аудиторією. Продумаємо вербальне та візуальне позиціювання бренду, яке виділятиме його серед конкурентів та говоритиме з аудиторією її мовою. А далі — визначимося, як просувати бренд.
В результаті інтенсиву ти зможеш створювати платформи бренду та креативні стратегії для себе та клієнтів.

для кого?

1.
2.
3.
4.

креативних фахівців

Фрілансерів

арт та креативних деректорів

спеціалістів з комунікаціі

Графічні, веб та моушн дизайнери, аніматори, які хочуть прокачати навички у створенні бренду клієнтів та його просуванні
Які тільки прийшли на цю позицію і не знають ще всіх тонкощів комплексної розробка бренд-платформи, а також системи дизайну та візуальної комунікації
Які працюють в агенціях чи на себе та хочуть вийти на новий професійний рівень, краще взаємодіяти з колегами та робити більш якісний продукт
Які хочуть прокачати навички у створенні бренду клієнтів та його просуванні, а також зрозуміти, як їхня власна частина роботи — проекти які вони роблять — є частиною більшої системи

ментори

ми — дослідники, Експериментатори і практики.
ми формуємо сьогоднішнє візуальне середовище та впливаємо на візуальну культуру завтрашню!
Викладачка композиції та основ візуальної комунікації. Випускниця Національної Художньої Академії (НАОМА), Британської Вищої Школи Дизайну, Києво-Могилянської бізнес школи. Засновниця та керівниця SVC, арт-директорка дизайн-студії META².

Наталія Синєпупова

Влада роман

Власниця креативної агенції «vlada.agency». Раніше — креативна директорка «BRG», креативна копірайтерка-стратег міжнародної рекламної агенції «On/Off», «Lians Pride», «Magic Factory».

Серед клієнтів: «River Mall», «Пузата Хата», «OTP банк», «Study Academy,» «CanSchool», «Ukrainian Global School», «Rx», «Think Global».

результати

Hard Skills

→ Знаєш, як робити аналіз перед запуском бренду
→ Вмієш обирати нішу для бренду
→ Вмієш створювати архетип та знаходити інсайт цільової аудиторії
→ Знаєш, як просувати бренд вербально та візуально
→ Володієш техніками креативного мислення

Soft Skills

→ Маєш систематизовані знання з маркетингу та дизайну
→ Розумієш, з чого складається бренд та креативна стратегія
→ Розумієш, як комерціалізувати креативні проєкти
→ Розумієш, навіщо і для чого створювати креативні продукти
→ Розумієш ролі та структуру робочої команди при розробці бренду та стратегії

Критичне мислення

→ Здатність моделювати креативні стани, запускати механізми креативного, критичного, дизайн-мислення
→ Вмієш аналізувати бренди та стратегічні рішення інших
→ Розумієш, куди та як можна рухатись у професії

Готовність до роботи

→ Маєш сертифікат, що підтверджує компетенції
→ Маєш заготовку платформи бренду та його стратегії для себе чи клієнтів

відгуки ПРО SVC

Роман прокопчук

Найбільше сподобалась системна освіта, яку дає SVC. Тебе вчать не просто натискати кнопки в програмах, а передусім — мислити, як знаходити нешаблонні рішення. Враження від навчання хороші. Класно те, що переймаєш досвід від людей, що на голову вищі за тебе.
Під час навчання в SVC прийшло усвідомлення того, наскільки раніше я себе недооцінювала. Після Школи відчуваю себе оновленою та усвідомленою.
Вам відкриються нові ракурси, з яких ви не дивились на дизайн. Нестандартні та оригінальні методики, що дають ментори, запалюють бажання творити. Навчання змінило мене всередині та зовні, мої думки та все навколо. Я почав дивитись на світ більш вдумливо.
Графічний дизайн: Intern/ Junior/ Senior
Раніше я сприймав дизайн як щось естетичне, з однією функцією: привернути увагу або донести простий меседж. Після SVC дизайн перетворився на багатофункціональну річ. Працюючи з клієнтом, я займаю позицію партнера, що бореться за інтереси бізнесу.

святослав Синюгин

Валерія настіна

Антон зайченко

Моушн дизайн: Start
Графічний дизайн: Intern/ Junior/ Senior
Графічний дизайн: Intern/ Junior
Заняття проводяться менторами у Google hangouts в режимі реального часу
Стандартна вартість
ЗА курс

записатись на навчання

старт

тривалість

Мова занять

знадобиться

15 серпня
2023
Сім занять
Українська
Ноутбук та Інтернет
СПЛАЧУЙТЕ ОНЛАЙН через Liqpay від ПриватБанкУ

2500 ₴
/ 67 $
→ Робота з брифом
→ Інфраструктура команди: агенція, на стороні клієнта, фріланс
→ Початок роботи над стратегічним завданням
→ Загальні відомості про бренд-платформу
→ Різниця між бренд-платформою та креативною стратегією
→ Базова термінологія

Заняття 1

→ Особистий бренд
→ Побудова бренд-платформи
→ Архетипи. Цільові аудиторії
→ Хто ваша аудиторія та де вона знаходиться?

Заняття 2

→ Ніша та формати її побудови
→ Позиціювання та цільова аудиторія
→ Інсайт, асоціативний ряд
→ Початок роботи над проєктом

Заняття 3

→ Техніки пошуку інсайтів
→ Техніки креативного мислення для побудови позиціювання
→ Архетипи
→ Перевірка домашнього завдання, робота над проєктом

Заняття 4

→ Креативне не нове
→ Розвиток навички креативності
→ Фіналізація проєкту

Заняття 5

Перегляд та випуск

Консультації/ перегляд

Випуск

→ Професійний фідбек з детальним аналізом і порадами щодо робіт
→ Презентація робіт усім викладачам для отримання професійних фідбеків
→ Фінальна презентація робіт
→ Вручення дипломів
COMING
SOON!