Розробка бренду компанії та особистого бренду onLINE

СТАРТ

15 серпня

РОЗКЛАД

Пн, вт, ср: 19:00-21:00
Сб, нд: між 10:00 та 18:00
Можеш згадати успішний проєкт дизайнера чи маркетолога? А бренду? Так, бренди запам’ятовуються та продають.

Цей інтенсив — 7 занять, протягом яких ти побудуєш платформу бренду з нуля та розробиш стратегію його просування.

Долучайся та комерціалізуй креативні проєкти!
2500 грн/ за інтенсив-курс

ВАРТІСТЬ

7 занять, 16 годин

ТРИВАЛІСТЬ

про програму

Ми почнемо з термінології та розбору понять «бренд» та «стратегія». Потім — визначимося з нішею та потенційною аудиторією. Продумаємо вербальне та візуальне позиціювання бренду, яке виділятиме його серед конкурентів та говоритиме з аудиторією її мовою. А далі — визначимося, як просувати бренд.
В результаті інтенсиву ти зможеш створювати платформи бренду та креативні стратегії для себе та клієнтів.

для кого?

1.
2.
3.
4.

креативних фахівців

арт та креативних деректорів

Фрілансерів

спеціалістів з комунікаціі

Графічні, веб та моушн дизайнери, аніматори, які хочуть прокачати навички у створенні бренду клієнтів та його просуванні
Які тільки прийшли на цю позицію і не знають ще всіх тонкощів комплексної розробка бренд-платформи, а також системи дизайну та візуальної комунікації
Які працюють в агенціях чи на себе та хочуть вийти на новий професійний рівень, краще взаємодіяти з колегами та робити більш якісний продукт
Які хочуть прокачати навички у створенні бренду клієнтів та його просуванні, а також зрозуміти, як їхня власна частина роботи — проекти які вони роблять — є частиною більшої системи

Наталія Синєпупова

Викладачка композиції та основ візуальної комунікації. Випускниця Національної Художньої Академії (НАОМА), Британської Вищої Школи Дизайну, Києво-Могилянської бізнес школи. Засновниця та керівниця SVC, арт-директорка дизайн-студії META².

ментори

ми — дослідники, Експериментатори і практики.
ми формуємо сьогоднішнє візуальне середовище та впливаємо на візуальну культуру завтрашню!

Влада роман

Власниця креативної агенції «vlada.agency». Раніше — креативна директорка «BRG», креативна копірайтерка-стратег міжнародної рекламної агенції «On/Off», «Lians Pride», «Magic Factory».

Серед клієнтів: «River Mall», «Пузата Хата», «OTP банк», «Study Academy,» «CanSchool», «Ukrainian Global School», «Rx», «Think Global».

результати

→ Здатність моделювати креативні стани, запускати механізми креативного, критичного, дизайн-мислення
→ Вмієш аналізувати бренди та стратегічні рішення інших
→ Розумієш, куди та як можна рухатись у професії

Критичне мислення

→ Маєш сертифікат, що підтверджує компетенції
→ Маєш заготовку платформи бренду та його стратегії для себе чи клієнтів

Готовність до роботи

→ Маєш систематизовані знання з маркетингу та дизайну
→ Розумієш, з чого складається бренд та креативна стратегія
→ Розумієш, як комерціалізувати креативні проєкти
→ Розумієш, навіщо і для чого створювати креативні продукти
→ Розумієш ролі та структуру робочої команди при розробці бренду та стратегії

Soft Skills

→ Знаєш, як робити аналіз перед запуском бренду
→ Вмієш обирати нішу для бренду
→ Вмієш створювати архетип та знаходити інсайт цільової аудиторії
→ Знаєш, як просувати бренд вербально та візуально
→ Володієш техніками креативного мислення

Hard Skills

Найбільше сподобалась системна освіта, яку дає SVC. Тебе вчать не просто натискати кнопки в програмах, а передусім — мислити, як знаходити нешаблонні рішення. Враження від навчання хороші. Класно те, що переймаєш досвід від людей, що на голову вищі за тебе.

Роман прокопчук

Під час навчання в SVC прийшло усвідомлення того, наскільки раніше я себе недооцінювала. Після Школи відчуваю себе оновленою та усвідомленою.
Вам відкриються нові ракурси, з яких ви не дивились на дизайн. Нестандартні та оригінальні методики, що дають ментори, запалюють бажання творити. Навчання змінило мене всередині та зовні, мої думки та все навколо. Я почав дивитись на світ більш вдумливо.
Раніше я сприймав дизайн як щось естетичне, з однією функцією: привернути увагу або донести простий меседж. Після SVC дизайн перетворився на багатофункціональну річ. Працюючи з клієнтом, я займаю позицію партнера, що бореться за інтереси бізнесу.

відгуки ПРО SVC

святослав Синюгин

Валерія настіна

Антон зайченко

Моушн дизайн: Start
Графічний дизайн: Intern/ Junior/ Senior
Графічний дизайн: Intern/ Junior/ Senior
Графічний дизайн: Intern/ Junior

записатись на навчання

Заняття проводяться менторами у Google hangouts в режимі реального часу

старт

тривалість

Мова занять

знадобиться

15 серпня
2023
Сім занять
Українська
Ноутбук та Інтернет
СПЛАЧУЙТЕ ОНЛАЙН через Liqpay від ПриватБанкУ

2500 ₴
/ 67 $
Стандартна вартість
ЗА курс
→ Робота з брифом
→ Інфраструктура команди: агенція, на стороні клієнта, фріланс
→ Початок роботи над стратегічним завданням
→ Загальні відомості про бренд-платформу
→ Різниця між бренд-платформою та креативною стратегією
→ Базова термінологія

Заняття 1

→ Особистий бренд
→ Побудова бренд-платформи
→ Архетипи. Цільові аудиторії
→ Хто ваша аудиторія та де вона знаходиться?

Заняття 2

→ Ніша та формати її побудови
→ Позиціювання та цільова аудиторія
→ Інсайт, асоціативний ряд
→ Початок роботи над проєктом

Заняття 3

→ Техніки пошуку інсайтів
→ Техніки креативного мислення для побудови позиціювання
→ Архетипи
→ Перевірка домашнього завдання, робота над проєктом

Заняття 4

→ Креативне не нове
→ Розвиток навички креативності
→ Фіналізація проєкту

Заняття 5

Перегляд та випуск

Консультації/ перегляд

Випуск

→ Професійний фідбек з детальним аналізом і порадами щодо робіт
→ Презентація робіт усім викладачам для отримання професійних фідбеків
→ Фінальна презентація робіт
→ Вручення дипломів
COMING
SOON!