Успішний фріланс від А до Я: Online

Робота на фрілансі здається райською: ти сам собі шеф, заробляєш за всю команду і маєш вільний графік.

Це міф. Фрілансер має бути фахівцем своєї справи, а ще: спеціалістом з продажів, комунікатором, проджект менеджером, юристом і бухгалтером.

Прокачайте необхідні скіли, створіть свій бренд та фрілансіть ефективно!

СТАРТ

Набір відкрито

ТРИВАЛІСТЬ

1 місяць, 34 годин

РОЗКЛАД

Будні: 19:00-21:00
Вихідні: між 10:00 та 17:00

ВАРТІСТЬ

6400-6900 грн/програма

про програму

1 місяць допоможе побачити фріланс як систему, розробити власний алгоритм роботи та стратегію виходу на ринок.

Програма допоможе розібратись в першу чергу у собі: які послуги ви пропонуєте, з якими проєктами та клієнтами хочете працювати. А далі – все організувати.

Почати будувати власний бренд, навчитись його просувати. Підготувати портфоліо під обраних клієнтів, виявити ефективні канали їх пошуку. Розрахувати вартість своєї праці. Навчитись працювати за брифом та контрактом. Презентувати та аргументувати рішення і допродавати послуги. Розподіляти час на роботу та відпочинок, працювати з трекерами та органайзерами.
Результатом занять стане переусвідомлення вас як спеціаліста та чітке розуміння системи роботи на фрілансі.

для кого?

1.
2.
3.
4.

Фрілансерів-початківців

фрілансерів-практиків

Дизайнерів агенцій та студій

Фахівців креативних індустрій

Графічних, веб, моушн дизайнерів, ілюстраторів, які хочуть підготуватись до роботи на фрілансі
Які хочуть вийти на новий рівень. Оптимізувати роботу з клієнтами, захистити себе на юридичному рівні, забезпечити фінансову стабільність
Які бажають працювати на себе
Які хочуть створити власний бренд, стратегію його просування та вийти на бажаних клієнтів

наталія Синєпупова

Засновниця і керівниця SVC, графічна дизайнерка, менторка, артдиректорка студії meta², авторка навчальних посібників.

ментори

ми — дослідники, Експериментатори і практики.
ми формуємо сьогоднішнє візуальне середовище та впливаємо на візуальну культуру завтрашню!

Ольга болєла

Графічна дизайнерка. Серед клієнтів та партнерів: продакшн TEENSPIRIT: шоу «‎Орел і Решка», «Вдома Краще», Lightfield Production, Укр ютуб-проєкт.

Едіє катаман

Coming soon

Юрій шипота

Арт-директор «The Coca-Cola Company Ukraine». Екс-дизайнер «Табаско», «BBDO», агентства «Мічурін». Серед клієнтів: «Pepsi», «Lays», «Snickers», «Twix», «Bounty», «M&Ms», «Kinder», «Coca-Cola».

Настя манчіні

Спеціалістка з комунікацій, UX/UI дизайнерка. Власниця студії «Webanima».

результати

Hard Skills

Soft Skills

Критичне мислення

Готовність до роботи

→ Маєте зрозумілий алгоритм розробки дизайн-проєктів
→ Умієте організовувати робочий процес за брифом та контрактом
→ Можете спланувати бюджет проєкту та оцінити вартість роботи
→ Умієте проєктувати власну web-сторінку
→ Умієте працювати з планувальниками публікацій
→ Умієте дісліджувати конкурентне поле та цільові аудиторії
→ Працюєте з метриками, що дозволяють коригувати роботу
→ Працюєте з органайзерами: Trello, Google Calendar, Toggl Track
→ Знаєте, хто ваш клієнт і через які канали на нього виходити
→ Розумієте, як відкрити ФОП та працювати легально
→ Маєте основи авторського права
→ Умієте планувати та розподіляти час
→ Знаєте, як допродавати свої послуги
→ Знаєте алгоритм створення якісного портфоліо на Behance
→ Розумієте, чого хочете від себе та фрілансу: цілі, завдання, цінності
→ Розумієте, з якими проєктами та клієнтами хочете працювати
→ Маєте стратегію персонального бренду та його просування
→ Можете брати участь у заходах SVC та Growth Shop з нетворкінгу
Найбільше сподобалась системна освіта, яку дає SVC. Тебе вчать не просто натискати кнопки в програмах, а передусім — мислити, як знаходити нешаблонні рішення. Враження від навчання хороші. Класно те, що переймаєш досвід від людей, що на голову вищі за тебе.

Роман прокопчук

Під час навчання в SVC прийшло усвідомлення того, наскільки раніше я себе недооцінювала. Після Школи відчуваю себе оновленою та усвідомленою.
Вам відкриються нові ракурси, з яких ви не дивились на дизайн. Нестандартні та оригінальні методики, що дають ментори, запалюють бажання творити. Навчання змінило мене всередині та зовні, мої думки та все навколо. Я почав дивитись на світ більш вдумливо.
Раніше я сприймав дизайн як щось естетичне, з однією функцією: привернути увагу або донести простий меседж. Після SVC дизайн перетворився на багатофункціональну річ. Працюючи з клієнтом, я займаю позицію партнера, що бореться за інтереси бізнесу.

відгуки ПРО SVC

святослав Синюгин

Валерія настіна

Антон зайченко

Моушн дизайн: Start
Графічний дизайн: Intern/ Junior/ Senior
Графічний дизайн: Intern/ Junior/ Senior
Графічний дизайн: Intern/ Junior

записатись на навчання

старт

тривалість

Мова занять

знадобиться

Набір
відкрито
1 місяць
Українська та російська
Ноутбук та підключення до Інтернету
Стандартна вартість без знижки
за програму
за програму
6900 ₴
/ 240 $
6400 ₴
СПЛАЧУЙТЕ ОНЛАЙН через Liqpay від ПриватБанкУ

Студентам і випускникам SVC
/ 260 $
Заняття проводяться менторами у Google hangouts в режимі реального часу
Offline/ 1 місяць / підготовка до фрілансу

OFFLINE/ 2 місяці / міжнародні горизонти

Для розвитку

Індентифікація

→ Як «розпалити» дух підприємництва та підтримувати без вигорання?
→ Чого не варто очікувати від фрілансу?
→ Чи підходить фріланс вам?
→ Основні робочі функції фрілансера
→ Що робити самому, а що делегувати іншим фахівцям?
→ Де їх знайти та як залучити на умовах партнерства або аутсорсу?

Бонуси
→ Чек-лист з документів для реєстрації ФОП
→ Посилання, де можна зареєструватися онлайн

Бриф

→ Оцінка серйозності намірів клієнта. Завдань, які потрібно вирішити. Часу. Ресурсів
→ Фіксація необхідних даних для підписання контракту
→ Розрахунок вартості роботи

Контракт

Комунікація з клієнтом

→ Як гарантувати собі юридичну захищеність?
→ Опис умов взаємодії з клієнтом
→ Гарантія оплати праці повною мірою
→ Кроки та строки виконання проєкту
→ Що робити, якщо щось вийде з-під контролю?
→ Як мотивувати замовника заповнити бриф якісно?
→ Як працювати, якщо замовник не хоче працювати організовано і легально?

ефективність

Метрики та статистики

→ Відстеження робочого часу і його корекція

розробка дизайну

→ Алгоритм розробки дизайн-продуктів: від знайомства з проблемою до реалізації
→ Які продукти необхідно отримати на кожному з етапів роботи?
→ Розподілення часу між етапами для отримання якісного результату
→ Як вкладатися в дедлайн?

Бонус
Інфографіка моделі «Два алмази»

оптимізація часу та сил

→ Як працювати у профіт?
→ Як розподіляти час на роботу та відпочинок?
→ Внутрішні конфлікти, що заважають ефективності
→ Аналіз власних цінностей

органайзери

→ Trello
→ Google Calendar
→ Toggl Track

Бонус
→ Алгоритм налаштування робочої панелі в Trello
→ Модель логічних рівнів Ділтса

Тайм-менеджмент

типи клієнтів

→ Чому не кожен замовник – ваш клієнт?
→ Портрети токсичних клієнтів
→ Як перетворити клієнта на партнера, який повертається до вас та рекомендує?
→ Зони повноважень та відповідальностей клієнта і фрілансера
→ Юридичні питання: як не порушувати інтелектуальні права інших сторін?

пошук клієнтів

→ Як зрозуміти, звідки до вас приходитимуть замовлення?
→ Карта клієнтських каналів
→ Налагодження потоків замовлень: біржі фрілансу, стоки, соцмережі, дизайн-ком'юніті
→ Які з канали дають найякісніших клієнтів?
→ Оформлення та закривання угод, для отримання вчасної оплати без ризику
→ Перевірка надійності замовника

етапи взаємодії

→ Дорожня карта взаємодії з клієнтом
→ Комунікація: робочі та особисті канали
→ Як писати мітинг-репорти?
→ Як перетворити правки клієнта на джерело додаткового доходу?
→ Дивимося по-новому на Trello, Google Calendar, месенджери і робочу пошту

ціна на роботу

→ На що орієнтуватися у підрахунках?
→ Як планувати бюджет усього проєкту та вартість своєї роботи?
→ Чому за однакову роботу різним дизайнерам платять по-різному?
→ Плюси та мінуси роботи з відрядною та погодинною оплатою
→ Основи фінансової грамотності
→ Чек-таблиця для слідкування за фінансами
→ Допродажі власних послуг

побудова бренду

→ Чому до одних дизайнерів стоїть черга, а інші не можуть знайти замовлення?
→ Що сприяє підвищенню попиту на дизайн-послуги?
→ Як на успіх впливає сила персонального бренду?
→ У чому полягає ваша унікальність?
→ Як не боятися конкуренції та співпрацювати з іншими дизайнерами?
→ Розробка стратегії власного бренду, що асоціюється з вашими якостями

Бонус
Чек-лист розробки персонального бренду

райтінг про роботу

→ Що і як публікувати у соцмережах, щоб залишатися собою та привертати клієнтів?
→ Як стати лідером думок за короткий період?
→ Просування власного бренду

Бонус
Чек-лист просування персонального бренду

промо бренду

→ Формати активностей, що найкраще підходять для фрілансерів
→ Використання соцмереж у побудові бренду. Способи його просування
→ Тренди соціальних мереж
→ Оформлення соцмереж
→ Планувальники публікацій
→ Робота з конкурентним полем
→ Дослідження цільових аудиторій
→ Поліпшення пропонованих послуг
→ Створення комунікаційного плану
→ Робота з «Воронками продажів»
→ Що дає якісний нетворкінг?
→ Як стати незамінним фахівцем у професійному цеху?

Бонуси
→ Таблиця створення комунікаційного плану

Презентація

→ Що має бути у фінальній презентації для клієнта?
→ Як вона має виглядати?
→ Чи завжди потрібна особиста презентація?
→ Чому частина презентацій, висланих по e-mail не приймається замовником?
→ Як презентувати проєкт, коли осіб, які приймають рішення – багато, і їхні думки різні?
→ Що насправді купує замовник?
→ Тренуємося продавати дизайн-послуги

портфоліо

→ Платформи розміщення креативного портфоліо
→ Алгоритм створення якісного портфоліо
→ Практика оформлення дизайн-кейсів під керівництвом експерта-призера Behance
→ Зворотний зв'язок зі зробленої роботи

сайт/лендінг

→ Можливості та функціонал Tilda
→ Алгоритм проєктування web-сторінки
→ Практика створення сторінки-презентації вас як фахівця на Tilda

канали реклами

→ Канали рекламної комунікації онлайн та офлайн
→ Аналіз каналів, які підходять для вас, виявлення цільової аудиторії
→ Алгоритм створення рекламної кампанії
→ Алгоритм створення рекламного повідомлення
→ Воронка продажів
→ Оптимізація роботи
→ Аналітика: збір, аналіз, висновки щодо ефективності рекламних дій

Бонус:
Способи пошуку ідей для допродажів послуг
COMING
SOON!